1. 88DB
  2. 消閒及娛樂
  3. 玩具、模型及首辦

唔駛300蚊就有一部1:22o既巴士模型?? 模型製作貼士

此資訊已過期,不保證資訊準確性 更新於: 2015-07-08 刊登者: bus_sr
詳情內容

tips.gif (6430 bytes)

        唔駛300蚊就有一部1:22o既巴士模型??真係o架,如果你有耐性、 夠細心及創作力(creative)o既話,做一部1:22o既巴士模型係唔難。

        首先係做資料搜集,唔好覺得巴士o既外型構造好簡單,只得車窗、 沙板,但係車窗、指揮燈、入油口o既位置分佈都好重要。如果亂o黎 o既話,架巴士就會唔似樣,所以我就會影幾幅相作為參考。而且我 仲會去度巴士,例如:車窗、沙板、泵把、車燈等o既大細同軸距等。

        我所揀o黎做模型o既都係D新車,因為可以去車身裝嵌廠度車。度車 果陣最就搵多個friend陪,可幫o下手拉尺、寫尺碼。當得到資料後, 就可以落手做模型。先做底盤,再做車身,因為軸距一唔o岩都可以用 車身遷就小小,如果相差太大就梗係唔得喇。之後就可以將車身套上 底盤,然後做內部裝飾,油埋車身,一架巴士模型就大功告成。

Chassis Making

底盤製作

        造底盤o既材料有很多,紙板、木、膠條、鋁通等。但我覺得用鋁通比較好, 因為可以就著底盤大樑o既粗幼o黎買較粗或幼o既鋁通。而用紙、木或膠條 就要自己裁粗幼。另外,用紙亦有一個缺點,底盤會因日子過久而變型。

        做底盤梗係要有埋車轆,車轆可以就著各人o既喜好及經濟能力而選擇買 現成或自製車轆。自製車轆可以用膠紙心(圈)o黎用,然後再套上遙控車o既 車o太,咁就攪掂喇。轉向係最重要o既一部份,市面上有現成o既轉向(雙星) ,而自己亦可以用亞加歷膠片同膠棒o黎做。而佢o既結構係咁:  

      

仰望圖                                    前視圖

Body Preparing and Making

準備車身及製造

 

        準備車身除o左先前講過話要做資料搜集,仲要有畫該巴士o既經驗。 我會在mark車身落卡板之前用A4紙按比例畫車身圖,因為這是一個草稿,任可錯誤都有得改、有得救,唔似都可以改到似,唔駛整到張卡板花晒。 之後再在卡板上再畫一次車身。

        造車身o既方法與真o既相似,就係將兩邊車身整塊o黎做, 而車頭同車尾則按唔同o既 需要分開o黎做。  

Interior Decoration and Body Coloring

內部裝飾及車身上色

        如果想將架巴士整多D花樣,可以適量地裝上車頭燈、指揮燈及車廂照明, 但必須注 意儲存電池及電線o既空間係有的,只可著量裝在引擎、車底及 冷氣機 (只適用於空調巴士)等位置。  

1. 座椅 ~ 可用卡板和海綿軟墊做。
2. 地板及圍板 ~ 用水彩、廣告彩及木顏色將卡紙上色,按大小裁好貼上。
3. 扶手 ~ 用一些模型的外框膠條上色。

        車身佔最大部份之顏色宜用噴漆,其他則用手掃漆。車身線絛應用膠紙輔助,盡量不要用白手畫。而膠紙應在模型油五成乾時便要手撕掉, 否則直線就會出現九牙邊。

        水牌可以在書上或在相片上按比例影印下來,跟其形狀剪下,貼在相關位置。而車身 編號可就情況選用貼紙或手寫。

 

 

指揮燈電路圖

e-route.jpg (37533 bytes)

相片
聯絡資訊 此資訊已過期,不保證資訊準確性
https://88db.com.hk/Leisure-Entertainment/Toy-Model-Figure/ad-405771/