在此刊登
搜尋 村屋
4項資訊

服務範圍包括:全天候清理舊傢俬,代客清場,還原交吉,搬鋼琴,搬屋,搬寫字樓,文件毀滅,搬村屋 (包括吊運),傢俬裝拆等等...

專業搬寫字樓,搬屋,村屋,唐樓,離島, 店舖,貨倉,存倉服務 ,清理傢俬雜物垃圾。 我哋有十幾年搬屋搬運經驗,價錢公道絕不取巧,絕不濫收費用,以及絕對唔會索取小費,我哋會有專人上門免費報價及送紙箱膠紙。我哋會有專人跟進搬運過程 盡力做到 以平靚正嘅價錢服務客戶,我哋會確保客人物件完好無損去到新屋 ,係你安心之選,景楠運輸公司一定符合你需要 。

送「全屋霧化消毒」極致搬屋 快、靚、正!搬屋+消毒 WhatsApp免費報價 無過敏性,人畜無害 殺滅多種細菌達99.9% 六大權威機構認可。

NS Delivery 提供優質、高效率的一條龍搬運服務。不論是屋企、寫字樓、工廠、學校或店舖搬遷、清場、存倉、棄置舊傢俬、組裝拆件、吊運等服務。 ​ NS Delivery 都可以致力做到全面瞭解及分析客戶不同的需求。 ​ 搬屋服務範圍遍佈港、九、新界 。 我們擁有最專業的搬運隊伍,經營多年經驗豐富,無論多與小,NS Delivery 都會為你專業用心運送。 ​
商業 / 物流及倉儲N.S Delivery HK
  • 顯示更多
篩選 ×
按分類